ARC CONSULTING asistă DOMENIUL PUBLIC TURDA SA în recrutarea și selecția postului de Director General. DOMENIUL PUBLIC TURDA SA reprezintă serviciul public de administrare a domeniului public, aflat în subordinea autorității locale și desfășoara activitățile de: construcții de drumuri, căi publice; reparații și întreținere drumuri și căi publice; producerea și comercializarea mixturilor asfaltice și a betoanelor de ciment; salubritate stradală, inclusiv deszăpezirea căilor publice; servicii de întreținere și înfrumusețare a zonelor verzi, producție legume și flori; întreținere și reparații auto, coloană auto.
Condiții obligatorii de calificare
1. Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă;
2.
Experiență profesională (minim 10 ani);
3.
Experiență anterioară relevantă pe post de administrator/director/manager /coordonator
4. Experiență în gestionarea unui buget de minim 1 mil.euro;
5. Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;
6. O stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
Condiții care constituie avantaj:
1.
Experiență de guvernanță corporativă
2. Experienţă
în derularea programelor de responsabilitate
socială și de mediu
3. Cunoașterea limbii române și cel puțin a unei limbi de circulație internațională
Condiții eliminatorii:
1. Demiterea din funcțiile deținute conform legislației în vigoare (din domeniul public sau privat).
Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
2. Copie act de identitate;
3. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
4. Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);
5. Cazier judiciar;
6. Cazier fiscal;
7. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni
anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile
sanitare abilitate.
Criterii de evaluare/selecție:
1. Competențe specifice sectorului de activitate;
2. Competențe profesionale de importanță strategică;
3. Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
4. Competențe sociale și personale;
5. Alinierea cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.
Candidatii
interesați pot trimite CV-urile și scrisorile de intenție până la data de 17 ianuarie 2018, pe adresa de e-mail office@arc-consulting.ro.
Informații suplimentare puteți obține la telefon 0733 – 661 233 persoana de contact Elena Căprar sau pe site-urile www.arc-consulting.ro. și www.domeniulpublicturda.ro.
DISTRIBUIE ARTICOL
-
-
Anunț recrutare post Director General pentru Compania de Apă Arieș Turda
Informații suplimentare
vezi mai mult -
Membru în Consiliul de Administrație al Apa Târnavei Mari S.A. Mediaș
Mai multe informații
vezi mai mult